Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XVII sesji.
4.
Informacja Wójta o pracy między sesjami.
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Informacja Przewodniczących Komisji Rady o pracach między sesjami.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej niezabudowanej
2)
w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości
3)
w sprawie przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomników przyrody
4)
w sprawie przyznania Lauru Srebrnej Cieszynianki w 2025 roku
5)
w sprawie zmiany uchwały nr I/5/24 Rady Gminy Brenna z dnia 7 maja 2024 r. w sprawie utworzenia stałych komisji Rady Gminy Brenna, ustalenia ich nazwy, przedmiotu działania oraz składu osobowego
6)
w sprawie stawek w podatku od nieruchomości na 2026 rok.
8.
Rozpatrzenie wezwań organów nadzoru.
9.
Rozpatrzenie rozstrzygnięć organów nadzoru.
10.
Wolne wnioski i informacje.