Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XVI sesji.
4.
Informacja Wójta o pracy między sesjami.
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Informacja Przewodniczących Komisji Rady o pracach między sesjami.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
w sprawie zmiany uchwały Nr IX/55/24 Rady Gminy Brenna z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek dotacji przedmiotowych dla Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej w Brennej na 2025 rok,
2)
w sprawie określenia inkasentów opłaty miejscowej,
3)
w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Brenna na 2025 rok,
4)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brenna na lata 2025-2031.
8.
Rozpatrzenie wezwań organów nadzoru.
9.
Rozpatrzenie rozstrzygnięć organów nadzoru.
10.
Wolne wnioski i informacje.