Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z V i VI sesji.
4.
Informacja Wójta o pracy między sesjami.
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Informacja Przewodniczących Komisji Rady o pracach między sesjami.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej niezabudowanej
2)
w sprawie określenia wysokości, szczegółowych warunków oraz tryb przyznawania i zwrotu zasiłku celowego na ekonomiczne usamodzielnienie
3)
w sprawie zmiany Uchwały Nr XI/118/19 Rady Gminy Brenna z dnia 28 listopada 2019 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Brenna
4)
w sprawie przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomników przyrody
5)
w sprawie zmiany uchwały Nr XII/133/16 Rady Gminy Brenna z dnia 23 czerwca 2016 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brennej
6)
w sprawie zmiany uchwały nr XLI/331/22 Rady Gminy Brenna z dnia 30 czerwca 2022 r. w sprawie opłaty miejscowej
7)
w sprawie zmiany uchwały nr XXXI/267/21 Rady Gminy Brenna z dnia 29 listopada 2021 w sprawie opłaty od posiadania psów
8)
w sprawie stawek w podatku od nieruchomości na 2025 rok
9)
w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Brenna na 2024 rok
10)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brenna na lata 2024-2031
11)
w sprawie przyznania Lauru Srebrnej Cieszynianki w 2024 roku
12)
w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowej na rzecz Gminy Brenna
8.
Rozpatrzenie wezwań organów nadzoru.
9.
Rozpatrzenie rozstrzygnięć organów nadzoru.
10.
Wolne wnioski i informacje.