Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z X sesji.
4.
Informacja Wójta o pracy między sesjami.
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Informacja Przewodniczących Komisji Rady o pracach między sesjami.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
w sprawie uchylenia uchwały nr VII/38/24 Rady Gminy Brenna z dnia 14 października 2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej niezabudowanej,
2)
w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rozwoju i Finansów na 2025 rok,
3)
w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Oświaty i Spraw Społecznych na 2025 rok,
4)
w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2025 rok,
5)
w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji na 2025 rok,
6)
w sprawie utworzenia Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brennej,
7)
w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do sporządzenia zintegrowanego planu inwestycyjnego dla obszaru Brenna – Leśnica w gminie Brenna (ul. Stawy),
8)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu z dotychczasowym Najemcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość, na czas oznaczony do 3 lat,
9)
w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej niezabudowanej,
10)
w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Brenna na 2025 rok,
11)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brenna na lata 2025-2031,
12)
w sprawie rozpatrzenia skargi.
13)
w sprawie rozpatrzenia wniosku
14)
w sprawie zmiany załącznika do uchwały nr LXIII/508/24 z dnia 22 kwietnia 2024 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania dotacji celowej ze środków budżetu Gminy Brenna na dofinansowanie kosztów wymiany źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych położonych na terenie Gminy Brenna
8.
Rozpatrzenie wezwań organów nadzoru.
9.
Rozpatrzenie rozstrzygnięć organów nadzoru.
10.
Wolne wnioski i informacje.