Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XX sesji.
4.
Informacja Wójta o pracy między sesjami.
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Informacja Przewodniczących Komisji Rady o pracach między sesjami.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
w sprawie ustalenia kryteriów i trybu przyznawania nagród dla nauczycieli za ich osiągnięcia w zakresie pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej, w tym realizacji zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa uczniom w czasie zajęć organizowanych przez szkołę, oraz realizacji innych zadań statutowych szkoły
2)
w sprawie regulaminu określającego niektóre zasady wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w publicznych przedszkolach i szkołach, dla których organem prowadzącym jest gmina Brenna
3)
w sprawie określenia inkasentów opłaty miejscowej
4)
w sprawie wyrażenia zgody na zamianę udziałów w nieruchomościach w miejscowości Brenna
5)
w sprawie przekazania skargi według właściwości
6)
w sprawie rozpatrzenia skargi
7)
w sprawie ustalenia wysokości stawek dotacji przedmiotowych dla Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej w Brennej na 2026 rok
8)
w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Brenna na 2025 rok
9)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brenna na lata 2025-2031
10)
w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
11)
w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brenna
12)
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brenna na rok 2026
8.
Rozpatrzenie wezwań organów nadzoru.
9.
Rozpatrzenie rozstrzygnięć organów nadzoru.
10.
Wolne wnioski i informacje.