Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z VIII sesji.
4.
Informacja Wójta o pracy między sesjami.
5.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2023/2024.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Informacja Przewodniczących Komisji Rady o pracach między sesjami.
8.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
1)
w sprawie rozpatrzenia wniosku,
2)
w sprawie określenia szczegółowych zasad wnoszenia inicjatyw obywatelskich, zasad tworzenia komitetów inicjatyw uchwałodawczych, zasad promocji obywatelskich inicjatyw uchwałodawczych oraz formalnych wymogów, jakimi muszą odpowiadać składane projekty,
3)
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2025 rok,
4)
w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniach treningowych lub wspomaganych,
5)
w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Brenna z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025,
6)
w sprawie ustalenia wysokości stawek dotacji przedmiotowych dla Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej w Brennej na 2025 rok,
7)
w sprawie ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
8)
w sprawie stawek w podatku od nieruchomości na 2025 rok,
9)
w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę części nieruchomości na okres 15 lat oraz wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy,
10)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy nieruchomości od osoby fizycznej na okres powyżej 3 lat,
11)
w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Brenna na 2024 rok,
12)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brenna na lata 2024-2031.
9.
Rozpatrzenie wezwań organów nadzoru.
10.
Rozpatrzenie rozstrzygnięć organów nadzoru.
11.
Wolne wnioski i informacje.